Gmina Gromadka
Oficjalna strona Gromadki
O Gminie
Gmina Gromadka jest położona w północno-wschodniej części powiatu bolesławieckiego na obszarze regionu makroregionu Niziny Śląsko-Łużyckiej.
sobota, 27, kwiecień 2024

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Urząd Gminy Gromadka
ul. gen. Wł. Sikorskiego 9
59-706 Gromadka
tel. 75 73 82 452, 75 73 82 453
tel. 75 73 82 417, 75 73 82 302
fax 75 73 82 472
e-mail: gmina@gromadka.pl
Godziny pracy:   Pon: 8.00-16.00
Wto-Pią: 7.00-15.00
Konto bankowe: BS Chojnów
08864400000019800020000020
Konto do wpłat za gospodarowanie odpadami:
41864400000264458320000210
Konto do wpłat za węgiel:
35864400000019800020000310

Projekt Czyste Powietrze - więcej informacji
Masz szambo lub przydomową oczyszczalnię - wypełnij ankiet
Budowa ścieżki rowerowej w gminie Gromadka
Całodobowy nr do ZWKiO 721 520 005
Bliska przestrzeń
Link do projektu Dolnośląski Delfinek
GEOPORTAL Gminy Gromadka
Budowa Systemu Informacji Przestrzennej
Transmisja obrad sesji
Punkt Informacyjny - Fundusze Europejskie
LGR Obyczaje Imprezy Tradycje - Prezentacja
LGR Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka

Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Gromadce

Bez nazwy
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Gromadka
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka
Kultury i Biblioteki w Gromadce
I. Informacja o warunkach pracy:

1. miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteka w Gromadce , ul. Szkolna 19 , 59 -706 Gromadka ;

2. zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony 5 ( słownie: pięć ) lat zgodnie z art. 15 ust. 2 zdanie 2 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;

3. wymiar czasu pracy: pełny etat;

4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

5. praca biurowo- administracyjna na piętrze budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Gromadce

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. kierowanie bieżącą działalnością instytucji kultury ;

2. pełnienie obowiązków pracodawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy w stosunku do pracowników

zatrudnionych w GOKIB;

3. wydawanie zarządzeń i regulaminów wewnętrznych;

4. udzielanie upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu GOKiB ;

5. prowadzenie gospodarki mieniem i środkami finansowymi GOKiB ;

6. opracowywanie planów finansowych oraz wniosków inwestycyjnych i przedstawianie ich

organizatorowi;

7. poszukiwanie i pozyskiwanie innych ( poza dotacją organizatora) źródeł finansowania działalności statutowej;

8. przedstawianie organizatorowi i właściwym instytucjom planów i sprawozdań określonych

odrębnymi przepisami.

III. Wymagania kwalifikacyjne i sposób ich dokumentowania:

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego

państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa

wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej

Polskiej;

2) wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia;

3) posiadanie co najmniej 3- letniego stażu pracy;

4) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym ustawy o

organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy

prawo zamówień publicznych,

5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za

naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 2024 r., poz. 104);

8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

1) wiedza z zakresu pozyskiwania, zarządzania i wdrażania projektów kulturalnych z udziałem

środków pozabudżetowych, w tym finansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej;

2) predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych

z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną;

3) doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów

z dziedziny kultury i sportu;

4) doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania i organizacji działalności kulturalnej;

5) dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, kultura osobista;

6) predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem;

7) prawo jazdy kat. B.

3. Wymagane dokumenty:

1) życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i osiągnięć;

2) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Gromadce ;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje

(np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, itp.);

5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni

praw publicznych;

7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub

umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych

z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia

17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, oraz

że aktualnie nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie ww. zakresie.

IV. Sposób i termin złożenia dokumentów:

1. Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.

2. Oferty w zamkniętych kopertach z podanym adresem i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko

Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Gromadce ” należy składać:

1. poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu Gminy w Gromadce adres 5w31xn3vat/skrytka opatrując wszystkie dokumenty aplikacyjne kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem wykonanym za pomocą profilu zaufanego.

2. Pocztą lub osobiście na adres Urzędu Gminy w Gromadce ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 ,59-706 Gromadka w zaklejonej kopercie

w terminie do 19 lutego 2024 r. do godz. 15 00 ( decyduje data wpływu do Urzędu )

3. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy w Gromadce po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

V. Dodatkowe informacje:

1. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem

formalnym bez udziału kandydatów, etap II - rozmowa kwalifikacyjna, prezentacja kandydatów na stanowisko dyrektora

2. Wzory druków i oświadczeń, o których mowa w pkt III. 3. ppkt. 3, 6, 7, 8 można pobrać ze

strony internetowej pod adresem: www.bip.gromadka.pl

4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej Urzędu Gminy w Gromadce, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Gromadce oraz na tablicy ogłoszeniowej Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Gromadce

5. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: do 5 dni po upływie terminu

składania ofert.

6. Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.




                                                      Wójt Gminy
                                                      /-/ Ryszard Kawka









Losowe zdjęcie.
Gmina Fair Play Certyfikat ISO 9001
Hosted by Cuprimex  Logo Cuprimex