Gmina Gromadka
Oficjalna strona Gromadki
O Gminie
Gmina Gromadka jest położona w północno-wschodniej części powiatu bolesławieckiego na obszarze regionu makroregionu Niziny Śląsko-Łużyckiej.
czwartek, 28, marzec 2024

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Urząd Gminy Gromadka
ul. gen. Wł. Sikorskiego 9
59-706 Gromadka
tel. 75 73 82 452, 75 73 82 453
tel. 75 73 82 417, 75 73 82 302
fax 75 73 82 472
e-mail: gmina@gromadka.pl
Godziny pracy:   Pon: 8.00-16.00
Wto-Pią: 7.00-15.00
Konto bankowe: BS Chojnów
08864400000019800020000020
Konto do wpłat za gospodarowanie odpadami:
41864400000264458320000210
Konto do wpłat za węgiel:
35864400000019800020000310
Projekt Czyste Powietrze - więcej informacji
Masz szambo lub przydomową oczyszczalnię - wypełnij ankiet
Budowa ścieżki rowerowej w gminie Gromadka
Całodobowy nr do ZWKiO 721 520 005
Bliska przestrzeń
Link do projektu Dolnośląski Delfinek
GEOPORTAL Gminy Gromadka
Budowa Systemu Informacji Przestrzennej
Transmisja obrad sesji
Punkt Informacyjny - Fundusze Europejskie
LGR Obyczaje Imprezy Tradycje - Prezentacja
LGR Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka

Wsparcie dolnośląskich przedsiębiorców w czasie COVID-19

web Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze zaprasza na webinarium pt.„Wsparcie dolnośląskich przedsiębiorców w czasie COVID-19” - 23.02.2021 r.

W trakcie WEBINARIUM zostaną przedstawione informacje na temat dostępnych form wsparcia realizowanego przez ZUS w ramach Tarczy Antykryzysowej oraz przegląd aktualnych finansowych programów wsparcia dla MŚP, w tym wsparcie w ramach dostępnych pożyczek płynnościowych oraz wsparcie dla przedsiębiorców branży turystycznej w ramach pożyczki branżowej.

Dla sprawnej organizacji webinarium prosimy o zgłaszanie się na spotkanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 19.02.2021 r. Po rejestracji otrzymacie Państwo na swój adres e - mailowy indywidualny link do spotkania.W razie problemów technicznych, prosimy o kontakt telefonicznyz organizatorem.

Udział w webinarium jest bezpłatny. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.



Do udziału zapraszamy: przedstawicieli przedsiębiorców( mikro, małych i średnich) działających na obszarze województwa dolnośląskiego zainteresowanych uzyskaniem wsparcia w czasie pandemii i na rozwój firmy.

Webinarium odbędzie się: 23 lutego 2021 r. (wtorek), w godz. 12.00-13.40

Program spotkania:

·           12.00-12.10 – Przywitanie uczestników, źródła informacji o Funduszach Europejskich oraz oferta Sieci

   Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich;

·           12.10-13.10 „Tarcza Antykryzysowa wsparcie realizowane przez ZUS – przegląd dostępnych form

wsparcia” – Pani Agnieszka Gałkowska - Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Jeleniej Górze;

·         13.10-13.35 – „Aktualne finansowe programy wsparcia dla MŚP” - Pożyczka branżowa COVID-19 oraz

Pożyczki Płynnościowe – Pani Beata Maliszewska – Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.;

·         13.35- 13.40 – Podsumowanie;



Organizator spotkania :

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Ul. Bankowa 27; 58-500 Jelenia Góra

tel. 75 619 97 44, 75 619 97 45; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
rpo

Losowe zdjęcie.
Gmina Fair Play Certyfikat ISO 9001
Hosted by Cuprimex  Logo Cuprimex